Weboldalunk sütiket használ a jobb böngészési élmény érdekében.

Az elfogadásukkal segítesz minket abban, hogy személyre szabott tartalmakat és szolgáltatásokat nyújthassunk Neked. A sütikről bővebb tájékoztatást az 
adatkezelési tájékoztatóban olvashatsz.

GY.I.K.

FIZETÉS:

1.      Mi a teendő sikertelen bankkártyás fizetés esetén?

Sikertelen bankkártyás fizetés esetén lehetőséged van utalással fizetni a rendelést. Az utaláshoz szükséges információkat:

  • Név: Lengyelné Szász Emőke
  • Bank neve: Unicredit Bank
  • Bankszámlaszám: 10918001-00000160-16030001
  • Közlemény: a leadott rendelésed száma.

Amennyiben ragaszkodsz a bankkártyás fizetéshez, úgy kérd ügyfélszolgálatunktól a rendelés törlését e-mailben az info@lilamacska.hu e-mail címen.

2.      Átutalással fizetnék, hová utaljak?

Az utaláshoz szükséges információkat:

  • Név: Lengyelné Szász Emőke
  • Bank neve: Unicredit Bank
  • Bankszámlaszám: 10918001-00000160-16030001
  • Közlemény: a leadott rendelésed száma.

3.      Külföldi bankszámláról utalnék. Lehetséges?

Igen, lehetséges! Az utaláshoz szükséges információk:

  • Név: Lengyelné Szász Emőke
  • Bank neve: Unicredit Bank
  • IBAN: HU25-10918001-00000160-16030001
  • Közlemény: a leadott rendelésed száma.

4.      Mikor kapom meg a számlát a rendelésről?

A számlát elektronikusan küldjük e-mailben a csomag feladásakor, a Billingo számlázó rendszerén keresztül.

5.      Nem kaptam meg a számlát. Lehet pótolni?

Igen. Ebben az esetben kérlek írj nekünk e-mailt az info@lilamacska.hu címre.

6.      Mivel tudok fizetni a futárnak?

A futárnál készpénzes és bankkártyás fizetési mód is rendelkezésedre áll.

SZÁLLÍTÁS:

1.      Van-e szállítás külföldre?

Nem! Jelenleg csak Magyarország területére szállítunk.

2.      Ha az MPL futár nem talál otthon, újra megkísérli a kiszállítást?

Igen! Amennyiben az első kísérlet sikertelen, akkor a küldemény érkezéséről értesítőt hagynak a helyszínen, majd a következő munkanapon ismét megpróbálják a kiszállítást. Ha ez második alkalommal sem sikerül, akkor ismételten értesítőt kapsz, melyen fel van tűntetve az a postafiók, ahol a csomagodat átveheted. Az átvételre 10 munkanap áll rendelkezésedre.

3.      Ha nem tudtam házhozszállításnál átvenni a csomagomat a 2 kísérlet után, hová mehetek a csomagomért?

Ha a csomagátvétel a második alkalommal sem sikerül, akkor ismételten értesítőt kapsz, melyen fel van tűntetve az a postafiók, ahol a csomagodat átveheted. Az átvételre 10 munkanap áll rendelkezésedre.

4.      Ha postára kérem a szállítást, meddig vehetem át a csomagot?

Az átvételre 10 munkanap áll rendelkezésedre.

5.      Hol tudom megnézni, hogy hol tart a csomagom?

MPL-es kiszállítás esetén az alábbi linken követheted nyomon a csomagodat: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal

Foxpost-os kiszállítás esetén az alábbi linken követheted nyomon a csomagodat: https://foxpost.hu/csomagatvetel

6.      Mire figyeljek a csomag átvételekor?

Ha a csomag sérülten, bontott állapotban érkezik, mindenképp bontsd ki a csomagot a futár jelenlétében, mert csak így van alkalom hivatalos jegyzőkönyv rögzítésére. Amennyiben maga a termék(ek) is sérült(ek), kérlek készíts képeket a sérült darabokról és jegyzőkönyvről, és mielőbb juttasd el ügyfélszolgálatunknak a következő e-mail címre: info@lilamacska.hu.

7.      Mi a teendőm, ha sérült vagy hibás terméket kaptam?

Ha a csomag átvételekor külsérelmi nyomokat tapasztalsz a csomagoláson, akkor kérlek a fenti 6. pontban leírtak szerint járj el!

Ellenben, ha a csomagoláson nem, de kibontás után a terméken sérüléseket tapasztalsz, készíts fotót, és mihamarabb küld el ügyfélszolgálatunknak az info@lilamacska.hu címre.

VÁSÁRLÁS:

1.      Leadhatom a rendelésemet telefonon?

Az új adatkezelési előírásoknak megfelelően csak olyan magánszemélyek adatait rögzíthetjük, akik előzetesen már hozzájárultak ehhez és elfogadják az Adatkezelési tájékoztatónkat (pl. már vásároltak webáruházunkból). Természetesen vevőszolgálatunk készségesen áll a rendelkezésedre, ha valamilyen technikai segítségre van szükséged.

2.      Vásárolhatok regisztráció nélkül?

Igen, a vásárlás lehetséges regisztráció nélkül. Viszont mindenképpen javasoljuk a regisztrációt, hiszen így rendelésed állapotváltozása nyomon követhető.

3.      Meddig és hogyan tudom módosítani a rendelésemet?

A rendelés módosításához kérlek minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal e-mail-ben (info@lilamacska.hu) vagy akár telefonon (30/65-44-745). Kollégáink tudnak majd tájékoztatást adni arról, hogy a kívánt módosítás lehetséges-e még.

4.      Tudom törölni a rendelésemet?

A rendelés törléséhez kérlek minél előbb vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal e-mail-ben (info@lilamacska.hu) vagy akár telefonon (30/65-44-745). Kollégáink tudnak majd tájékoztatást adni arról, hogy a törlés lehetséges-e még.

5.      Mi a teendőm, ha elindult a csomagom, de meggondoltam magam?

Amennyiben vásárlás után meggondoltad magad, de csomagod már úton van, kérlek mindenképp jelezd írásban elállási szándékodat ügyfélszolgálatunknak az info@lilamaska.hu e-mail címre. Így kérhetjük az érintett futárcégtől a csomag visszafordítását. Ha előre fizettél, az összeg visszatérítésére a csomag raktárunkba történő visszaérkezése után kerül sor. Mivel a szállítási megbízás megtörtént, és a szállítási költséget a futár cég kiszámlázza, így a visszatérítés nem vonatkozik a szállítási költségekre.

Az oldal tetejére