Weboldalunk sütiket használ a jobb böngészési élmény érdekében.

Az elfogadásukkal segítesz minket abban, hogy személyre szabott tartalmakat és szolgáltatásokat nyújthassunk Neked. A sütikről bővebb tájékoztatást az 
adatkezelési tájékoztatóban olvashatsz.

Hogyan fizethetsz?

Áruházunkban kétféle fizetési mód lehetséges: I. Bankártyás és II. Utánvétes. A részletekért kérlek olvass tovább!

I. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS: gyors és biztonságos fizetés az Otp Simple Pay rendszerén keresztül.

MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?

  1. A „Fizetés” gombra kattintva átirányítunk a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adataid megadásával (kártyaszám, kártyatulajdonos neve, lejárati dátum, CVV/CVC kód) elindíthatod a tranzakciót. (A MasterCard esetében az ún. Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Ennek a 3 jegyű számkódnak a megadásával tudod hitelesíteni és véglegesíteni a bankkártyás fizetést.)
  2. A kártya adatok megadását követően, és még a fizetés elindítása előtt lehetőséged van a megadott adatok ellenőrzésére/javítására.
  3. Jóváhagyásod után a tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerben.
  4. Amennyiben a fizetés sikeres, automatikusan vissza leszel irányítva boltunkba.

MILYEN TÍPUSÚ KÁRTYÁKKAL FIZETHETSZ?

Mastercard, Maestro, Visa

MIKOR SIKERTELEN EGY TRANZAKCIÓ?

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, CVV/CVC kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

Bankszámla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolat jellegű hiba

  • A tranzakció során megszakadt az internetkapcsolat. Kérjük, próbáld újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbáld újra.

Sikertelen tranzakció esetén a bankod küldhet SMS-t az összeg foglalásáról/zárolásáról, viszont a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés!

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, ellenben a tranzakció meghiúsult és nem történik meg a visszairányítás a lilamacska.hu oldalára. Ilyen esetben az összeg a bankkártyáról nem került levonásra, s hamarosan a foglalás feloldásra kerül és a pénz újra elérhető lesz a számládon. Kérjük, próbáld újra a vásárlást.

 

II. BANKI ELŐRE UTALÁS:

Amennyiben banki átutalást választottál fizetési módnak, itt találod az utaláshoz szükséges információkat:

  • Név: Lengyelné Szász Emőke
  • Bank neve: Unicredit Bank
  • Bankszámlaszám: 10918001-00000160-16030001
  • Közlemény: a leadott rendelésed száma

A fizetés elindítására 48h áll rendelkezésedre, utána  rendelésed automatikusan törlődik. 

Csomagodat az összeg beérkezése után adjuk fel.

 

III. UTÁNVÉTES FIZETÉS:

Átvételkor a kézbesítőnél fizetheted ki a vásárolt termékek összegét készpénzben vagy bankkártyával.

Fontos! Kérjük vedd figyelembe az alábbi szempontokat utánvétes fizetés esetén:

  • ezen fizetési mód +300 Ft költséggel jár, ami a szállítási díjhoz adódik.
  • amennyiben egy utánvétes csomag nem kerül átvételre, és visszaérkezik hozzánk, a következő rendelésedet csak bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki. Köszönjük megértésed!  
Az oldal tetejére