Áruházunkban kétféle fizetési mód lehetséges: I. Bankártyás és II. Utánvétes. A részletekért kérlek olvass tovább!
I. BANKKÁRTYÁS FIZETÉS: gyors és biztonságos fizetés az Otp Simple Pay rendszerén keresztül.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
- A „Fizetés” gombra kattintva átirányítunk a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adataid megadásával (kártyaszám, kártyatulajdonos neve, lejárati dátum, CVV/CVC kód) elindíthatod a tranzakciót. (A MasterCard esetében az ún. Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Ennek a 3 jegyű számkódnak a megadásával tudod hitelesíteni és véglegesíteni a bankkártyás fizetést.)
- A kártya adatok megadását követően, és még a fizetés elindítása előtt lehetőséged van a megadott adatok ellenőrzésére/javítására.
- Jóváhagyásod után a tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerben.
- Amennyiben a fizetés sikeres, automatikusan vissza leszel irányítva boltunkba.
MILYEN TÍPUSÚ KÁRTYÁKKAL FIZETHETSZ?
Mastercard, Maestro, Visa
MIKOR SIKERTELEN EGY TRANZAKCIÓ?
Kártya jellegű hiba
- A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
- A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, CVV/CVC kód) hibásan lettek megadva.
- A kártya lejárt.
Bankszámla jellegű hiba
- Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
- A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.
Kapcsolat jellegű hiba
- A tranzakció során megszakadt az internetkapcsolat. Kérjük, próbáld újra.
- A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbáld újra.
Sikertelen tranzakció esetén a bankod küldhet SMS-t az összeg foglalásáról/zárolásáról, viszont a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés!
Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, ellenben a tranzakció meghiúsult és nem történik meg a visszairányítás a lilamacska.hu oldalára. Ilyen esetben az összeg a bankkártyáról nem került levonásra, s hamarosan a foglalás feloldásra kerül és a pénz újra elérhető lesz a számládon. Kérjük, próbáld újra a vásárlást.
II. BANKI ELŐRE UTALÁS:
Amennyiben banki átutalást választottál fizetési módnak, itt találod az utaláshoz szükséges információkat:
- Név: Lengyelné Szász Emőke
- Bank neve: Unicredit Bank
- Bankszámlaszám: 10918001-00000160-16030001
- Közlemény: a leadott rendelésed száma
A fizetés elindítására 48h áll rendelkezésedre, utána rendelésed automatikusan törlődik.
Csomagodat az összeg beérkezése után adjuk fel.
III. UTÁNVÉTES FIZETÉS:
Átvételkor a kézbesítőnél fizetheted ki a vásárolt termékek összegét készpénzben vagy bankkártyával.
Fontos! Kérjük vedd figyelembe az alábbi szempontokat utánvétes fizetés esetén:
- ezen fizetési mód +300 Ft költséggel jár, ami a szállítási díjhoz adódik.
- amennyiben egy utánvétes csomag nem kerül átvételre, és visszaérkezik hozzánk, a következő rendelésedet csak bankkártyás fizetéssel egyenlítheted ki. Köszönjük megértésed!